Merhaba arkadaşlar yardıma ihtiyacım var kafam çok karışık içim rahat değil kısaca anlatayım.
Hamile olduğumu öğrendiğimde 3 haftalıktı bebeğim. İlk doktor muaynemde çift rahimli olduğumu söyledi ama fazla üzerinde durmadı ilerleyen zamanlarda bakarım diye. Yaklaşık 1 ay öncesinde de gittiğim doktoru ve hastanemi değiştirdim. Doktorum çift rahimle ilgili bişi demedi ultasona baktığında bende kağıtlarını götürmeyi unutmuşum ve söylemedim de o an aklıma gelmedi. Şuan 22. Hafta dayım bebeğim hep sağ tarafta toplanıyor sağ tarafım çıkıntı şeklinde oluyor ara sıra canımı da yakıyor. Ve karnımda sürekli bi ağrı var şimdi düşünüyorum acaba sığmıyor da sağa mı toplanıyor diğer rahimde dolayı. Bu sıkıntısı olan hamilelerin erken doğum yaptığını biliyorum buyuzden ama fazla da bilgim yok kontrolume 3 gün var. Bilgili olan arkadaşlar varmı anlatabildim mi içimin sıkıntısını bilmiyorum bebeğime zarar gelicek diye de endişe ediyorum. Uzun oldu biraz ama..