Irmaks Biz 29+2deyiz cuma gunu doktora gitmistim kilosunu oğrendim ama kafaya takildi oğlum 1300grammis kilosu iyimi sizce doktor bise demedi kotu felan gibi
MrsCakmaktas Irmaks doktorunuz kiloyla alakali yorum yapmadi mi? Burdan sadece kilo yorumu yapmak dogru degil cnku genetik yaoidanbeslenme sekillerinden kilolar degisiklik gostereblir. Herkesn bebegi farkli sonucta.
RHSENKAL Irmaks canım benimde 29+4 te 1200 dediler kızıma. Kiloya takılma ölçümleri düzgün çıkıyorsa. Mesela benim kafa ile bacak ölçümü normal, karın çevresi 3 hafta geri bunu araştırıyorlar. Bu haftaya kadar böyle bir sorun yoktu 30 haftalığım.
Mucizem1234 Irmaks bende yarın 29 1 olcm kontrolum var bakalim ne kadar olmuş doktorum 1 ay önce gittigimde 1 ay sonra 1200 1300 olmasi gerek demisti bence normal canim
Irmaks MrsCakmaktas hayir yapmadi kilosun soledi ben internetten bakinca 1500grdum 29.haftasinda ole olmasi gerekiyomus bende geri kaldik diye dusundum
Irmaks RHSENKAL olcumlerinde sorun yok doktorda bisi demedi cnm kilosu gero felan veya sagligi iyi degil vs bisi demedi yani kotu olsa derdi heralde
kitapkurdu Irmaks 28 haftada 1450 gramdı doktorum gelişimi biraz önde demişti. Sizinki normal ☺️ İçinizi ferah tutun
MrsCakmaktas Irmaks hayir oyle dusunmeyin benim bebegimin tum degerleri hep haftasiyla uyumluydu sadece gobusu 1 hafta gerideydi hep doktorumuz demekki yapisi bu dedi misal ki suan 40. Hafta dolacak 3 kg ancak olduk citi piti bir minnos olmak istedi kizim demekki :) bu tarz blgileri sadece doktorunuza danisin derim etrafinizdakiler kafa karistirr sadece🖐
Tucengiz4480 29+2 gittiğimde 1370 di doktor sorun yok dedi.. bence kafana takma her şey normal inşallah 🙏
Irmaks MrsCakmaktas hep cevredekilerin baskisi ya ilk gebelik olunca kim ne derse inaniyosun resmen saga sola bakiyosun bayaga etki altina aliolarmis bosyere canimi skyrum kac gubdurnya🤦♀️
MrsCakmaktas Irmaks kesinliklee.. bu konuda muhattabiniz hep.doktorunuz olsun. Ben hafta hafta kilosunu hatrlamiyorum bile doktor haftasiyla uyumlu dediyse bir problem.yok dediyse gerisi bos. Zaten bir gelisim geriligi gordugunde doktorunuz sizi uyarir. Siz saglikli ve dengeli beslenn bebeginiz icin yeterli.
Irmaks Semiha89 doktor kotu demedi ben sadece takintili davrandim galiba internette biyazida 1500gram olmasi garek yaziyordu girunce moralim bozuldu ama normalmis cok sukur