Didi6 idilberra Işıl. 💖 Ama diğerleri de güzel, Belinay dışında. Belinay'ın anlamı yanlış biliniyor. Iyi araştır canım.
YagmrK Bulduğunuz isimler güzel benimde ikiz kızlarıma isim bulmam lazım ama içime sinen henüz yok 🤔 Ben burdan ışıl ismini seçtim daha az duyulduğu için canım 💕
YagmrK Aselnur44 ayy kuzum ben Konyalıyım Konya'nın bi ilçesi var ılgın Koyamıyorum 😂😂. Gülce ve Ece vardı aklımda eşim bi kulp buldu araştırma aşamasındayım 💕
Aselnur44 YagmrK gülce ve ece çççok güzelmiş vallahi benim bi kızım olacak ben bi taneye isim bulamadım Allah yardımcın olsun Asel - Ahsen Mina - hira Olabilir
YagmrK Aselnur44 amin kuzum🙈💕 bide eşler beğenmiyor bi kulp buluyo isimden de soğuyorum Beril ve Beren düşündüm bi ara kızlara eşime dedim Beren olmaz bere der gibi dedi 😂😂
Aselnur44 YagmrK aynnn öyle bende Erva yada ERVANUR dedim helva yada ayva derler diyorlar ama vaz geçemiyorum
YagmrK cagla24 zaten gülce ve Ece diye seviyorum sesi çıkmıyo artık ama berende kesinlikle bere mi dicez kıza diyo isimden soğumadan bi doğursaydım 😂