Minikaa sağlıkla çıkar canim ins..bende bir premature annesiyim..İnanki çok güçlü oluyorlar..eğer solunumu ve beslenmesi yolunda girerse çok Durmaz kuvezde..evede gelince çok hızlı bir şekilde kilo alıp gelisiyorlar...sen bol bol süt sağ stokla bebeğe götür..ins en yakın zamanda cikar