Alparslan0210 Doktor bana çatı muayenesi yaptı o zaman akıntın çok fitil vericem dedi henüz almadım ilacı da
Merbe61 Alparslan0210 akıntım sarımtrwk bazen beyaz bazen Sanki ıdrarr yapmısım gıbıı ıc camasırı ıslak su sızıntısı degılmıs ama enfeksiyon olmusum gyno lomesın bırde zalain krem verdi
Alparslan0210 Merbe61 enfeksiyon demedi akıntın çok dedi sadece bana da biraz ilgisiz doktorum var 😏 iki - üç ay da bir kan idrar tahlili istiyor onu da ben istiyorum diye şikayetlerimi hiç cevaplamıyo bi tuhaf 😅
_defnee Merbe61 Benim bir ara da oldu. Sızıntı sandı elle muayene yaptı değil dedi. Ama şimdi çok kötü geliyor ya
_defnee Alparslan0210 Ben akıntıyla ilgili bişey demeye korkuyorum. Hemen alttan elle muayene yapıyorlar. Bıktım artık elle muayene olmaktan çatala çıkmaktan ya
_defnee Alparslan0210 Vajinadan örnek aldılar plastik bardak gibi bişeyle. Birkaç kez bunu yaptılar. Bir kaç kez de suyum mu geliyor diye baktılar. Rahim ağzı kısalığıma baktılar. Çatıma baktılar. Bıktım artık.
_defnee Alparslan0210 evet canım sevkliyim ben başka şehirde. Yarın bakalım Ne diyecek? Senin de mi var ? En son kaçtı?