asyaa15 Nefes darlıkları başladı geceleri kolay kolay uyuyamıyorum. Herseye sinirleniyorum. Yavrumun hareketleri iyi maşallah durmuyor hic. Kramplr başladı bacaklarıma. Yarın kontrolümüz var bakalm sizler nasılsınız ?
Hazalce asyaa15 sizin bebekler çok tombiş sanırım ben de hiçbişey maşallah diyeyimde 30+5 ama çalışmıyorsanız gündüz uyuyun bari 😀
Tugceuzuntopcu asyaa15 ya bende sabah bulantıları başladı kalkınca yataktan bi öğütmeden kendime gelemiyorum allahtan gün içinde olmuyo bulantı sadece sabahları oluyo. Biraz da bel ağrım var başka sıkıntım yok şükür🙏🏼 31+1 🌺🧿
__tugbaa__ asyaa15 bendede aynıları var geceleri artık tuvalete kalkmaya başladım çok çabuk yoruluyorum
Crn91 Geceleri hiç uyuyamıyorum her tarafım tutuluyor bir yere yatıp uzanınca da kalkmak sağa sola dönmek çok acı veriyor
ktnzehra49 sırt üstü uzanmak mucize olur uzandığım yerden yuvarlanarak kalkıyorum iştahım çok açıldı geceleri özellikle çok sık kalkıp atıştırıyorum gece uykusu kesinlikle yok ama sabahları gözümü açamıyorum eşim nefesim yüzünden dişi ayı diyo şimdi bana 😕😕
asyaa15 ktnzehra49 walla bende iştah artısı öyle cok yok ya. Hani normal yemek yerken belki fazla yiyorumdur ama geceleri de kalkayım yiyim olmadı hic. Belki bundan snra baslar bilemem. Ama dönmek kalkmak cok güç oluyor artk
asyaa15 Hazalce walla tombişmi degilmi yarın görecez bakalım😂 ama beni çok sıkışyırıyor. Zayıfken böle kilo alıp rahat hareket edememek cok zormus. Yatakdan kırk zorlukla kalkıyorum walla. Bian önce cıksa ortaya gidiyorum sürekli 😂
Gokce_ Mide yanmasından ölüyorum 😭 aşırı mide yanmam var onun dışında bir sorunum yok Allah’a şükür 🙏🏻
Hazalce asyaa15 benden 1 gün öndesin yarın kontrolden sonra yaz bakalım kilosunu filan benim haftaya kontrol
asyaa15 Hazalce canım bugün kontrol oldk hersey iyi dedi dr. 1656kilosu 42cm boyu. İyimiş iki hafta snra tekrar kontrol dedi öle çıktık
asyaa15 Hazalce walla artk yaklastıkca sıklaşacak dedi bu ayın 19 una aldm randevu ya siz ne zaman gideceksiniz