Kızlar 11+5 haftalık hamileyim.Gece uyandığımda pijamam bacaklarıma kadar ıslanmıştı şeffaf su gibi ve tuvalete gittiğimde idrarım kırmızı geldi . Pedime baktığımda pembemsi bi kan gelmiş. Doktora gittiğimde kesede bi sıkıntı gözükmüyor dedi kalp atışı da normal ama yatıralım dedi ben kabul etmedim hersey normal dediği için ama içimde bi tedirginlik var doktora neden olabilir dediğimde herhangi bi açıklama yapmadı neden olabilir ? Başına gelen var mı?