Filiznalbant Aslında doğum yapalı 3 ay olcak ama yeni aklıma geldi burda anlatmak 🥰 bayağı uzun olcak hakkınızı helal edin 🥰🥰 bende 40+2 de doğurdum. Çok güzel bi hamilelik geçirdim. Doğurana kadar gezdim. Hatta 6.5 aylıkken karadeniz turuna çıktım 😂 20 gün boyunca orda da hiç oturmadım 😂 doğumuma Son 2 hafta kala çatı muayenesi oldum doktor normal doğuma gayet müsaitsin dedi. Zaten normal istiyordum. İstanbulda yaşayanlar bilir ben esenyurtta oturuyorum hastane zeytinburnunda. Evlenmeden önce zeytinburnunda oturuyodum ordaki hastaneleri bildiğim için oraya gittim. Doğuma yakın zeytinburnunda kalacaktık. Evde sancım tutar tek olurum yetişemem diye Bi annemde bi kayınvalidem de.(kayınvalidem de zeytinburnunda oturuyo) baktım bu şekilde çok zor olcak benim için her hafta kontrole gittiğimde sancım gelirse anlar miyim diye sordum anlarsın merak etme demişti. çünkü kalmak istemiyodum. Suyun bile gelse 24 saat içinde doğurman lazım her türlü yetişirsin hastaneye. Hatta ya beni ara yada hastaneyi ben evine ambulans bile yollarım hiç merak etme demişti doktorum. 😂 9 aralığa gün verdi. Sabah 8de yatışım yapılacaktı. o güne kadar kendi sancım gelmezse suni verecek doktor. Neyse eve gittim. Tarih 5 aralık ben kendi sancım gelsin diye yapmadığımı bırakmadım büyük temizliğe giriştim 😂😂 gecesine yavaştan sancım oldu dedim heralde yorgunluktan. duşa girdim çıktım kesildi sancım. Yalancı sancıydı. Ertesi gün 6 aralık ben gezmeye gittim 😂 akşama doğru hooop sancı 😂 sancıların ardı arkası kesilmedi. Doğru zeytinburnuna hastaneye. Ebe Açılma var mı diye baktı yok. Nst de sancı yok. Ebe dedi ki bu sancıyla doğurmazsın daha şiddetlisi lazım bana 😂 doktorun yanına indim istersen yatış yapalım dedi yok istemiyorum dedim. Dayanamazsan gel dedi tamam dedim çıktım. Eve gittim. Sancım artmaya başladı. eşyaları aldım anneme gittik. Sancılar devam ediyo bu arada. Sabaha kadar sancılar çoğaldı daha da arttı. Sabahı zor ettim. Ve büyük gün 7 aralık 😂 Sabaha kadar kıvrandıktan sonra 8 de hastaneye gittim. Açılmama baktılar 1 cm olmuş. Yatışım yapıldı. Nst de sancılar fena 😂😂 saat 9 oldu açılmam 2 cm 😁 nst bağlıyım o sıkıyo zaten sancı da gelince sezeryana alın diye yalvarmışım 😂saat 10 da doktorum geldi nst kağıdına baktı ooo maşallah sancılar tavan yapmış dedi 😂 bundan sonra yatmak yok dolaşıcaksın ayakta çek sancını dedi. Nerdeee ayakta duramıyorum tansiyon yerlerde 😏😏 bu arada bebeğin kalp atışları yavaşladı hava taktılar hemen. saat 11 oldu açılmam 4 cm. Kas gevşetici iğne yaptı. O iğneyi görünce suni sancı mi vericen dedim hemşireye. Suni sancı iğneyle verilmiyo korkma kas gevşetici dedi güldü 😂 onu vurduktan sonra biraz zaman geçti tekrar çatala yatırdı suyumu patlattı. Sancılar şiddetlendi. saat 12 oldu açılmam 7 cm olmuş. Tabi ben sezeryana alın diye yalvarıyorum 😂 1 e doğru baktılar açılma 9 cm olmuş. Doğru doğumhaneye. Herkes kapıda beni bekliyo. Doğumhaneye girerken eşim demişki nereye ebe göz kırparak kontrole demiş. Meğer doğuma alıyolarmış 😂 o sancıyla sanki onu düşünüyorum bide beni kandırıyolar 😂😂 içeri girdim sancın kendiği gibi ıkın diyo ebe. Nerdeee gücüm kalmadı yapamiyorum. Su diye yalvardım. bi ıkınma 2 ıkınma derken kafası çıktı çıkacak. Şimdi ıkınmayı bırak burnundan nefes al ağzından ver dedi. Doktoru bekledik o sıra. Doktorum geldi ıkınırken bacağıma kramp girdi😩😩 3. Ikınmada yapamıyorum dedim. Tabi o sırada su diye hala yalvarıyorum. Neyse suyumu içtim. Gücüm kalmadı dedim biraz dinlendim. Nefesimi kontrol altına almaya çalıştım. Yaparsın hadi az kaldı dedi doktor. 4. Ikınmada ebe karnıma bastırdı hoooop yağ gibi kaydı gitti😂🥰🥰 kucağıma verdi niye ağlamıyo dedim😂 ağlar birazdan dedi başladı ağlamaya 🥰 o doğumhanede geçen süre 10 dk sürmemiş. Ama bana saatler gibi geldi. Doktoruma göre çok çok kolay bi doğumum olmuş ve o sancılar ne zaman gelse hiç bağırmadım sesim bile çıkmadı. Ebeler ve doktorum başkası olsa burayı yıkardı senin sesin bile çıkmadı aferin sana dediler 🥰 4-5 tane de dikişim oldu o kadar. İşte böyle çok uzun oldu ama olduğu gibi anlatmak istedim🥰 siz bu yazıyı okurken bende alt değiştireyim sonra emzireyim bari 😂😂😂😂
pyymamm Filiznalbant ne güzel bir doğum olmus darısı bizimde basımıza inşallah şimdilik bizde normal gidiyoruz bende normal istiyorım hayırlısı prenses nasıl gelmek isticekse bekliyorjz artık 🙈🥰 sağlıkla büyütün inşallaj bebeğinizi sizlerde
3MelekAnnesiiii Filiznalbant neguzel bi ani senin icin🥰🥰🥰 ben cok cektim ilk dogumumda. Hem erken geldi oglusum sabah 5de suyum patlamisti oglen 15.29da dogmustu ama canimdan can gitmisti ne igne ne epudral hic bisey istememistim. Ikinciye hamileyim insallah bu bari seninki gibi bir iki uc hop kucagima gelir😂😂aklima dogum geldikce kalp atisim hizlanio korkudan😂😂
Busraartar Sen anlattın ben okudum. Okudukça tüylerim diken diken 🤣 ayy çok zor ben çok korkuyorum, canım çok kıymetli benim ne yapıcam bilmiyorum. Allah dağına göre duman verir inşallah🙏🏻 allah bebeğini büyütmeyi nasip etsin 😇
Filiznalbant Busraartar ay korkutmak istemem 🙈 sakın korkma😊 evet zorlukları var ama inan dayanıyosun 🥰 benim canım kıymetli değil valla kolum kırılsa gıkım çıkmaz yani 😂 ama neden sezeryana alın dedim inanın bende bilmiyorum zaten hatırlamıyorum da dediğimi 😂 gerçekten rabbim dayanma gücü veriyo ve doğru nefes alıp vermek o kadar etkiliyo ki. Ebe ne derse onu yapın. Ben yapmadım yapamadım ve bebeğimin kalp atışı zayıfladı
Busraartar Filiznalbant bende beceriksizim o konularda. Doktor onu yapmsiyor ben yapamıyorum 😎 ben çok nazlıyım kendimide kıyamıyorum bakalım ne olacağız böyle 30 haftayı bitircez 🥳
Filiznalbant Sevcne arkadaşım 38. Haftada 3.500 kg doğurdu normal hemde. Biraz zor oldu ama doğurdum dedi.
MelekAnnesiii Filiznalbant 3 ayda kac kilo oldu toparladi mi benim bebegimden 2940 dogdu 28 subatta dogum yaptim cok kucuk geliyor insallah birkac aya hemen toparlariz🙏🏻 Gogus ucu yaralariniz oldu mu nasil care buldunuz ben baya kotu bir haldeyim bebegimi emzirmekten bile kcmak istiyorum ama kacamiyorum
Filiznalbant MelekAnnesiii toparladı çok şükür 🤲 en son 5335 kg idi. 1 hafta sonra aylık kontrolü var bakalım kaç kilo olmuş 😊😊
Hcruyr MelekAnnesiii merhaba bebeğinize yarık dudak denildi demiştiniz . Doğum yapmışsınız hayırlı olsun ? Dudak yarığı varmiydi ?