Prensesannesi2 Kıpırdama hissetmek için hala erken mi düşünmeden edemiyorum endişeleniyorum kontrolüme daha var
pyymamm Prensesannesi2 daha yeni artık baslarsınız hissetmeye normal yani stres yapmayın hiç ben yirmide hissettim emin olarak
Alyali Benimde yok aynıyız dahe erken dedi dr 22 hafta yada bazen 24 haftada olur ilk kıpırdama ama kiloylada alakalı olabilir ebem öle demişti
Alyali Ben 18+4 dr dedim hastanede 19+3 dediler normal yani insallah bende kendimi dinliyorum kıpırdama varmı diye ama his etmiyorum daha