Var canım bende çatladım maalesef rahim bölgesinin bir tık üst kısmı böyle 4 parmak kadar üstü çatlamış hep görünce çok üzüldüm ama maalesef yapacak birsey yok iç karnım geniş aşırı göbeğim çıkmadı ama demek ki rahimin orası mı dar mış anlamadım 26 haftalık hamileyim şimdi daha yok ama o haftalar bende birden olmuştu