Zelihafirat evet canım gebeydim. Kadın doğumcu kendi doktorumu arayıp sordum. Köye gitmiştik zor durumdayım napayım dedim. Libelac aldır nöbetçi eczaneden kullan dedi. Alırken eşim eczaciyada sormuş o da bisey olmaz demiş. Zaten o bebeği doğurdum 16 aylık şuan maşallahı var. Başka hamileyim şimdi.