Sedley HlmeMahmut1- 15+5 oldum ara ara benimde kanıyor ama çok değil şükür. Normal diye biliyorum ben canım
Siibeell HlmeMahmut1- bu platformda bebeğim kısmında okumuştum burun kanaması yaşıyabilirsiniz normal diye
tazee_annee HlmeMahmut1- Normal mis canim bnde çok araştırdım basınçtan oluyormuş 40+0 im hala arada oluyor ama çok değil ha peçeteyle sildikçe abartı bir kanaman var sa doktora görün
Ehnr HlmeMahmut1- ben hamile olduğumu öğrenmeden 6 7 defa burun kanaması yaşadım bı bakiyodum şakır şakır akmış esimle bı problem olduğunu düşünmeye başlamıştık bile geçen hafta gebe olduğumu öğrendim şimdi Allah'tan yok ama burnuma su çekiyorum günde iki defa nemli kalsın diye çatlak oluşmaması için sende yapabilirsin
HlmeMahmut1- Sedley evet canım normal dediler ama benim aşırı durmayacak derecede özellikle sabah saatinde olunca korktum
HlmeMahmut1- Siibeell acaba kanama miktarı normal olup olmagının belirtisi mi öyle bişey yazıyor muydu canım
HlmeMahmut1- tazee_annee 26+4 deyim canım bende iki gündür sabah kalktığımda yüzümü yıkarken burun kanamasıyla karşılaşıyorum ilk gün fazla kanamadı ama ikinci gün durmayacak seviyeye geldi ben tutuyordum eşim de altına bir peteçe tutuyordum o dereceydi hastaneye gittik hamile olmama rağmen bakmadılar tampon yapalım git dediler durmuştu zaten hastaneye gidince bende yaptırmadım merak ettim hastanede hep stajyer olunca bişey demedi çocuk çoluk vardı teşekkür ederim aynı şey başına gelen varmış 🙏☺️
Siibeell HlmeMahmut1- onu bilmiyorum hamile kaldıgım ay benimde kanamıştı aşırı derecede durmamıştı baya bi süre
HlmeMahmut1- Siibeell tamam canım teşekkür ederim tekrar gözüküyüm ben en iyisi insandan insana da değişiyor galiba
HlmeMahmut1- Ehnr deniyorum canım aklıma gelmişti ama fayda etmedi bende bide içerde pıhtılaşma yapıyor sanırım o pıhtı birikintisi dışarı çıkana kadar durmuyor çözüm bulamadım başka 🤷♀️😊
Esila4549 HlmeMahmut1- cok olmadıgı sure boyunca normal bende de oluyordu doktorum foşur foşur olmadıgı surece normal dedı
nagehann Bende vardı ama normalmiş, yoğun değildi benim, özellikle hapşırdığım zaman akmaya başlardı.
HlmeMahmut1- Sedley 3 gündür oluyor hamileliğim boyu hiç bir sorunla karşılaşmamıştım canım bugün de öglene doğru tekrar kanamaya başladı kendiliğinden pıhtı geldi ve durdu 🤷♀️
Sedley HlmeMahmut1- Ablamda da olmuş hamileyken üstü falan kan olmuş o kadar çok akmış. Ama seninki 3 gündür diyosun canım yinede bi doktoruna sor bence normal olsa bile bu kadar kanaması pek iyi olmaz. Çok geçmiş olsun
Aslannn 38+2deyim 10haftadir hemen hemen her sabah bütün kanaması yaşıyorum..doktorum artan kan basıncından dolayı dedi