_busraonal bende hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım ki bulatılardan dolayı tiksindim ilk aylar, 4.aydan sonra sonra canım çekti ama asla içmedim. Afedersiniz ama ben beslenmeme bile dikkat etmediğim öğünlerde vicdan azabı çekiyorum ona kötülük ediyormuşum gibi. Doktorunuza danışın bişeyler yapın ama içmeyin bebeğinize böyle bir kötülük yapmayın😔 rabbim hepsini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏼