Gamzee00 Yamansibel ben hep uzun kollu aldım kumaşı ne çok kalın ne ince nisan sonu mayıs başı doğumum temmuz başı gibi kısa kolluya falan geçeriz 🤗
DxA Yamansibel ben uzun kollu aldım çoğunlukla çünkü ankara soğuk olduğu için mayıs da olsa üşür. Bazı zıbınları kısa kollu sadece. Takımları uzun kollu hep.
tiniminianne Yamansibel Canım ben yenidoğanları uzun ince aldım Zıbınları genelde atlet tipi olanlardan aldım. Bi kaç takımda 1 3 aylık uzun ince aldım. 3 6 hep yazlık
tiniminianne DxA ankara da geçen sene temmuzda ince mont giydim o ne soğuk bi şehir 🤣 antalyadan cıplak gelmiştim sanki kat kst giyindim ısınamadım