36 haftalık doğum yapan var mı arkadaslar ? Bugün sancım oldu hastaneye gittim 2 3 santim acilman var dedi nts de sancım çıktı ama çok değil yatırmak istediler ama ben eve geldim şuan da sancılarimda azaldı daha iyiyim ama yine de erken doğum olursa diye korkuyorum böyle bı durum yaşayan var mı?