Maşallah allah bağışlasın. Benimde ilk adet oldugum zamanlardan beri pco vardı
Bu yüzden düzensiz regl dönemleri, karın ağrıları çekerdim. Ufacık yaşta doğum kontrol hapı kullanırdım. Evlendiğimiz ilk hafta doktora gittik eşimle. Doktor baktı falan çocuk düşünüyomusunuz dedi direk. Bizde bi kaç sene düşünmediğimizi söyledik. Zaten kolay kolay sizin cocugunuz olmaz. Korunmanıza gerek yok. Bosuna doğum kontrol kullanıp tembelleştirme hormonlarını falan dedi. Tabi nasıl üzüldük nasıl moralimiz bozuldu. Brn doğum kontrolleri bırakmadım cünkü bırakınca adet olamıyordum. Ve korunmadan 2.ay doğum kontrol haplarına ragmen hamile kaldım. Ve direk o hastameye gittim ama dr işten ayrılmıştı. Çok şükür simdi 28 haftalık olduk :)