Gmznz-0202 İnanılmaz derecede sol kalçama ağrı giriyor sol bacağım falan çok ağrıyor üstüne basamaz oluyorum magnezyum ilacı da fayda etmiyor bu konuda yardımcı olur musunuz
Neslihanasyam Gmznz-0202 aynı durum bende de var çok ağrı yapıyor ama bende fıtık olduğu için daha çok oluyor insallah dogumdan sonra geçer
Hati10 Gmznz-0202 sol kalça va bacak ağrısı bendede olmuştu gebeliğim son ayını topal geçirdim şimdi bebişim 24 günlük üç gündür normal yürümeye başladım çok şükür geçiyo metak etmeyin çok zorlandım ben hiç geçmeyecek sandım hergün ağladım 😬😬
Blcns Gmznz-0202 ay iki gündür bana da oluyor daha 19 haftalığım üstelik. Yürüyemez hale geliyorum. Doktoruma sorucam
minikgunesim Neslihanasyam fıtık olduğunu hamileyken mi öğrendiniz acaba bana da olabilir dedi doktor ama kesin bir Bilgi alamadım kontrolümde öğrenirim diye düşünüyordum sonra film falan çekilmemek lazım nasıl kesinleşir anlayamadım bu süreçte 😕
Neslihanasyam minikgunesim yok ilk hamileliğimde de vardı bacak ağrısı sırt üstü yatamıyordum bacağımda uyuşma oluyodu doğumdan sonra gittim doktora sonuçlarda çıktı fıtık olduğu
Yasmintanju Ben 37 haftalık hamileyim ölüyorum ağrısından bacak kalça topal yürüyorm resmen gecelri uyuyamıyrm ne zmaan geçiyor bilen varmı birde yurt dışında yaşıyorum burdki doktrlr hiç bişi yapöıyor doğallık bozlmasn diye 😔
gmzee_90 Gmznz-0202 yaa sorma 4 gündür bende öyleyim sağ tarafim benimde sanarsın ağrımıyor kırıldı 😏 sürükleyerek dolaşıyorum evin içinde yarın kontrolüm benimde sorcam 22+3 um üstelik daha bende