Belmakarakaya Merhaba 16 haftalık hamileyim Son 3 gundur mide yanmam cok ve kusuyorum kusunca kan görüyorum rennie verdi doktorum fakat gecmedi bugün birsey yiyemedim hemen geri kustum midem hala yanıyor
_Mrv_ Belmakarakaya merhaba, gaviscon daha iyi geliyor isterseniz bide onu deneyin, çok kusunca tahriş oluyor o yüzden kan görüyorsunuzdur muhtemelen, öyle oluk oluk kan gelmedikçe Allah korusun, bi sıkıntı olmaz
Casolina Tuzsuz leblebi mide yanmasına iyi geliyormuş annem demişti midedeki suyuda alıyormuş annem hamileyken doktoru ilaç vermemiş leblebi yemiş hep deneyin