Smile Kızlar merhaba. Hamilelik boyunca dedorant,parfüm vs. Kullanmak sakıncalı olur mu ? Ben bazen sıkarken iyi mi kötü mü yaptığımı düşünmüyor değilim ..👩🏼🔬🤰🏼🤷🏼♀️
Handeaslan613961 Smile neden olsun canım yok artık sadece ucuz olmasın Ayrıca öyle 5 liralıklar falan oluyor ya onlar kötü canım sağlığa zararlı 🙂 yoksa normalde beden zararı olsun 😂☺ Pis mi kokalım 😂😂
ebrucan Smile bence kullanılmamalı özellikle deodarant normalde de zararlı makyaj bile yapmıyorum abartıyorum sanırım biraz
dlrgktn Smile benim hamilelikte tiksinme geldi parfümden Çok rahatsız etti sadece kendımınkı degıl herkesınkı bende çözüm olarak johnson kolonya kullanıyorum o biraz daha iyi
Smile Handeaslan613961 ahahhaa pis kokmayalım tabi ki 🙅🏼 😂 ama sanırım solumamız çok iyi değil bide koltuk altı derisi ince olduğu İÇİN deri altı ile nufüz etme olasılığı oldukça yüksekmiş. Valla bende sıkıyorum vazgeçilmezlerim arasında koku o yüzden size sordum 🐣🌸
Handeaslan613961 Smile valla bilmem canım ama ben kullandım yanı hep bırakmıyorum 😂 pis kokulara tahammülüm yok 😂😂 dediğim gibi ucuz olmadığı sürece sorunn olmaz canım sonuçta yıkanmıyoruz 😂😂
Smile Handeaslan613961 yok zaten imkanım olduğu sürece yan sanayi ürünler tercih etmiyorum,etmem. Teşekkürler 🤰🏼🤗🌸
Smile ebrucan valla tebrikler aslında belkide en doğrusu riske atmamak ama işte ben ne yazık ki .. sigarayı bıraktım ama bu tarz şeyler devam
Gizevren Ben deodorant kullanınca hemen o ortamdan uzaklaşıyorum 😂 Sende öyle yap canımm en azından solumamış oluyorum. Mecbur kullanıyoruz malesef 🤦🏼♀️