Firdevs56 hamilelik sonrasi adet gormeme normal haldir.hele emzirirseniz adet olmama ihtimaliniz yuksek.Doktorlar 1 seneye kadar regl gormemeyi normal hesap ederler.Ama siz hayla adet gormemişsinizse eger sezeryan olmuşsunuzsa yuksek ihtimalle 2 ay sonrasi çok guman regl olada bilirsiniz olmayada bilirsiniz.kişiden kişiye deģişir.40 dan sonra hamile kalinirmi?Evet kalinir.korunmazsaniz regl olmazsa bile hamile kala bilirsiniz.Çok şupheniz varsa bi test yapin derim en azindan oģrene bilirsiniz