U-aksy merhaba benimde 6+2 dün duyduk kalp atışını ama daha çok küçük olduğu için ısınması diye çok kısa tuttu ama böyle çok heyecanlandım ilkin anlamadım ne olduğunu zaten rahatsızdım gaz sancısı sandım ama meğerse kist vardı o ağrı yapmış ağrıdan gitmiştim süprriz oldu duymak 🥰 onun dışında her şey o kadar normal ki acaba hamile miyim diyorum annem de sus sus diyor 😂