Merhaba sevgili anne ve anne adayları bugün itibari ile dokuz hafta üç günlük hamileyim Salı günü İzmir sada hastanesi nde kontrole gideceğim büyük ihtimalle ikili tarama testi istendilecek açıkçası çok kararsızım yaptırıp yaptırmamak da çevremdekiler pek Önermiyor doğru sonuçların çıkmadığını söylüyorlar Bu konuda yardımcı olabilir misiniz