Prenses39 benimde gebelıkte cıktı 19haftadayım ıdararımınyaprken agrınyanma vs yok ama yınede hafif sekılde enfeksiyon var fıtıl yazdı ıkılı krem verdi camasırlarımı utulucem 90derecede yıkıyorum hergun vc domestos dokuyorum su içmeye basladım ınslalah atlatırız suan gebelıgıne bı sakıncası yok zaten vokmaz var dedı ılerlemez ınsallah