merveugurlu Kızlar 2 lohusa takımı Koydum 1 tanede hastaneden çıkarken kullanmak için eşofman takımı koydum . Yeterli midir ? Ayrıca normal külot koydum lohusa küloduna gerek varmı ? Şuan kullandıgım külotlardan koydum.
Elifeminask merveugurlu bn 1 gcelik koydum alttan muayne icin ideal. 2 tanede pjsma takimi 1 tanede ckarkn gymk icn bol kiyafet.
duygusm merveugurlu Ben bir paket depent alıp koydum. Bir paket de orkid koyacağım. Kimi depent bir paket rahat gidiyor diyor kimi ilk gün kullanırsın sonra gerek kalmaz diyor, tedarikli olmak istedim. Yedek çamaşır da koydum tabii ki.
K1996 merveugurlu yenidoğum yaptm kilot kullanamadım kanama cok olduğu için hasta bezi kullanıyosun ben normal bebek bezi olandan aldım ilk ama cok zor takılıyo kilot hasta bezinden kullandım bende 2 tkım koymustum ama gece üstün batabilir sabaha kadar adet olduğumuz için eşim bana evden kıyafet de getirmişti üste gerek yok ama alt pijama 3 tane olsun bence koyu renkten
merveugurlu Prensesinannesi_ onuda alıcam ama once lohusa pedini denicem çok kanamam olursa kullanırım çok rahat edemem sanırım onunla diye dusundum .
Prensesinannesi_ merveugurlu ben hazırlıksız yakalanmıştım doğuma dikişlerden dolayı insan normal klot giyemiyor hastane canped mesane pedi vermişti bize çok memnun kaldım tek kullanımlık külot vermişlerdi çok rahat ettim eve çıkarken normal külot ve ped taktım çok yoğun bi kanamam olmamıştı sadece ilk gün yoğun gelmişti
Prensesinannesi_ merveugurlu 1 tane elbise şeklinde aldım ben iyi ki almışım amaliyattan çıkınca hemen alt üst giyelemiyor ben elbiseyle çok rahat ettim hem tuvalet açısındn 2 tane de pijama takımı almıştım yanıma yeterli oldu benim için elbise mutlaka olsun
_zehra_ Bende iki pijama takimi, 1 uzun gecelik koydum . Sezaryen olacağım sonra yi hemen çıkarmazlarsa pijama giyemem diye .çıkarken giymek için de kıyafet koymadım, hastaneye giderken giydiğim ile çıkarım diye düşünüyorum. Boşa yük olmasın 😁