SemihaMutlu suan 18 haftaligiz sadece yarim kilo aldim. Sabah 6da kalkip 1bardak sut 2tam ceviz 2kayisi 1hurma.saat8:00 kahvalti birtane haslanmis yumurta kasar peyniri domates salatalik 1dilim etimek, saat 10 bir bardak sut 7-8adet cig badem.saat12:30ogle yemegi: bir kase corba salata cacik yada yogurt 1dilim ekmek. Saat 15:00 bir bardak ayran 6-7adet grisini saat 17:00 bir adet meyve yada kefir.saat20:00 aksam yemegi bir kase corba yogurt zeytinyagli yemek ve etli sulu yemek Saat23:00 bir bardak sut ve yataga mars mars. O kadar hareketsiz yasiyorum ki. İs yerinde asansor ise servis oturdugum apartmanda asansor. Az az ve sik sik yiyerek kilo almiyorum.birde gunde 3litreyr yakin su iciyorum. Diyabetim oldugundan endokrin doktorumun onerdigi yeme sekli. Kisiden kisiye degisebilir ama kesinlikle bebegimi ve beni rahatsiz eden yada zorlayan bir yemek tarzi degil. İstersen bir iki hafta dene.arada cikolata tatli da yiyorum arkaslar ikram ederse geri cevirmiyorum😬 Bazi gunler sabahlari sadece pogaca yada simit zeytinle gecistirdigimde oluyor ama cogunlukla uyuyorum listeye