Zeynepc36 ben de Antalya'da özele gidiyorum. Gebe eğitiminde daha önce sezaryen doğumlara eşleri aldıklarını söylediler, arada dayanamayanlar falan oluyormuş ama çok sıkıntı olmuyormuş taa ki beden eğitimi öğretmeni bir baba adayına kadar. Adam ben mesleğimden dolayı çocukların yaralanmalarına, kana falan alışkınım demiş ama doğum anında bayılmış ve kusmaya falan başlamış. Herkes panik olmuş adamla ilgilenmeye başlamışlar ama o anda annede bi sıkıntı olsa onunla ilgilenecek kimse yokmuş. O nedenle bu tarz bir olay yaşamak istemedikleri için babaları sezaryene almiyorlarmis ama normal doğumda şimdilik sıkıntı yok girebiliyorlarmis