Kızlae bugün itibari ile 28 olduk ama gecen haftadan beri belim ara ara ağrıyordu ama dünden itibaren ciddi anlamda ağrıyor ağlatacak derece de kendimi turuyorum resmen😔
bebek büyüdükçe normal diyorlar ama korkmaya da başladım hele geceleri dönerken öyle bir zorlanmaya başladım ki .
Benzer durumu yasayanlar var mı,doktoruna soranlar.
Benim kontrolüme daha cok var 😔