Betuloz canım bendede çıktı baya yüksek değerler ama sağlık ocağında yapılmıştı test , doktorum başka hastanede tekrar test yaptır idrarlar beklerkende artabiliyor sağlık ocağından gidinceye kadar dedi.eğer aynı enfeksiyon çıkarsa antibiyotik ilaç başlayacağım dedi.antibiyotiğin bebeği zararı yok ama enfeksiyon tedavi edilmezse bebeğe zararı var dedi