Ttli1_ En ufak biseyde korkunca nobet gecirdigimi soyledigim halde doktorum normal dogum yapmami istiyor bekletiyor herhangi bir belirti yok o an ayni olursam bebegime bisey olur kokrkusu beni bi turlu rahatlatmadi doktor anlayissiz 38+5 iz😒🙄
Blossom Ttli1_ Nasıl nöbet? Yani bir rahatsızlığınız varsa belgeleyin ses edemesin. Devlet hastanesi sanırım. Maalesef yapamayacak insanlara normal doğum baskısı birçok kadını doğumdan iyice soğutuyor.
Sumeyye_g Ttli1_ devlet hastanesiyse maalesef ilk baş hep normal doğuma teşvik ediyorlar ama böyle bir rahatsızlığınız varsa bu şikayetle ilgili diğer doktorunuzdan rapor alın verin yani böyle bi şey varsa ısrar edemez
Ttli1_ Benimguzelkiziim son 10 gunum kaldi degistirsemde digeri pek ilgilenmicek ne yapcam bilmiyorm hayirlisi
Ttli1_ Blossom korkudan olan bisey daha oncede muayne oldum bisey cikmadi birde diyoki herhangi bisey olursa ona gore mudahele edelim ilgisiz devlette siknti iste ozelede pek i.kan yok