hkurt Gebelikten önce de 9+2 ye kadar da folbiol 10 mg kullandım . Mide bulantilarim tansiyon düşüklüğü ve halsizlik vardı . Bugün dr um momvtital pre ye geçirdi . Daha önce kullanan var mı . Yan etkisi oldu mu hickimsede ?