İyi geceler hamişler😋
Şu iki gündür girdiğim kadar hic girmemiştim uygulamaya , baya tedirginliklerim oldu şu son dönemde ne yapayım fikir almak iyi oluyor 🙏🏼
37+3 üz bu arada , Sabahtan beri karnımda sol yada sag tarafta hep sertleşme oluyor ve sürekli idrara çıkıyorum artk yoruldum valla 🤦🏻♀️😁
Oturuyorum 5 dk gecmiyor idrara çıkma ihtiyacı duyuyorum , sonrasındada baskı oluyor, artk yan taraflarım ve aşağıya doğru hem baskı hem ağrı hissediyorum . Aradada midem bulaniyor aksine ilk 3 ayimi mide bulantisiz gecirmis biriyim 🤷🏻♀️.
Gazım felanda yok ki karnim sertlessin son dönemin verdiği birşeymi acaba yaşayanınız varmı bu durumları ..?