Kızlad 17 hafttadan beri pıt pıt şeklinde hissediyorum bebeğimin hareketlerimi bilmiyorum , şuan da 19+4 üm ama bazen çok hissediyorum bazen gün içinde hiç hissetmiyorum neredeyse bugün saat 5 te falan hissettim sert bir şekilde neden bu şekilde acaba :( çok endişeleniyorum çünkü hissetmeye başladığımız andan itibaren her gün daha da çok hissediliyormuş