Kbrkbk Bende de pko var ve aynı senin gibi sadece 3-4 gün oynuyordu. Yumurtalıkta 6 cm kistim olduğu için doğum kontrol hapı kullanıyordum evlendiğimden beri ve eşimin iş durumu sıkıntılı olduğu için zaten çocuğu dert etmiyorduk. Doktorum da ilaç seni korur zaten demişti. İçimde bekarlığımdan beri hep bi tedirginlik vardı acaba olacak mı çocuğum diye. Bazı meselelerden dolayı ve maddi sıkıntılardan dolayı çok bunaldık ve dua ettim hep Allahım bir sebep ver bize işlerimiz yoluna girsin gönlümüze ferahlık gelsin diye günlerce. Ve hap kullanırken hamile kaldım hamd olsun. 12 haftalık hamileyim ve eşimin işleri yoluna girdi. 🌸 Demem o ki güzel kardeşim dert etme. Rabbime sığın, tedavini olmak istiyorsan ol ama asla kendine sıkıntı verme. Gönlünü hep ferah tut ve şu ayeti hatırla;
”Beni yaratan elbet yolumu gösterir.” Şuara,78
Allah hakkımızda hayırlısını versin. Gönüllerimize ferahlık versinn. İsteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşaallah. 🌸🧡