Yenianne37 planlı gebelikte hamile kalmadan önce 3-4 ay kullanmak gerekiyor aslında ama çoğu zaman da da hamilelik ile başlamak yeterli olabiliyor. Muhtemelen sizin vücudunuz da folik asit eksikliği önceden hep vardı ondan yeterli gelmedi. Ama bunu bilmeniz çok zor zaten. Kendinizi bunun sorumluluğu altına sokmayın lütfen. Çok ilerlemezse doğumdan sonra belki bir çözüm bulunur.