Deletedmom337 Sag el bilegim o kadar cok agriyorki bilekten gelen tuhaf bir agri Allah rizasi icin ne iyi gelir yardim edin 18+4 um ilac icemiyorum canm cok aciyo cok ağrıyor boyle bisey yok😭
Faray Deletedmom337 gebelikte parol kullanabiliyoruz ağrına iyi gelir, doktoruna kontrole gidince mutlaka söyle.
Peri_ss03 Deletedmom337 ayy cnm bende de oluyo o arada napiyorum biliyomusun bileğime bi tokayi sıkıca bağlıyorum öyle biraz iyi oluyo diğer türlü hamile olmasamda ağrı kesici içmem asla .
berel15 Deletedmom337 soğuk konpres yapabilirsin canım bide evde olan kremlerinle biraz ov buzdan sonra kan akışı hozlanmış olur hem aklıma baska bişi gwlmedi inan
Deletedmom337 Faray Peri_ss03 Hulyaawc LeonGunes-89 Cumaserife Kizlar cok tesekkur ederim aksam girip yazamadim size ama dediklerinizi yaptim cok sukur gecti cok sagolun ölü gibi yigildim sonra aglamaktan helak olmustum
Hulyaawc Deletedmom337 Sıcak soğuk uygulama yap,sar,masaj yap,gebelikte kullanılan kas gevşetici kullan,parol yada minoset iç 🤷🏻♀️
LeonGunes-89 Deletedmom337 doktoruna söyle ağrı kesici krem yazsin senin kullanabileceğin birsey verir geçmiş olsun🙏
Cumaserife Deletedmom337 biraz sıcak suyla yıka krem yada yağ ile iyice ov bakalıö belki incitmiçsindir sıcak komplekste yapabilirsin su torbasıyla falan faydası olabilir bence evde başka napabilirsin ki ??
Naz1988 Deletedmom337 canım ben o agrıyı iki gun cektim hastaneye gittim hiç birşey yapmadılar hamilelik hormonlarından kaynaklanıyomus agrı kesici verdi hamileler için cok sukur gecirdi cunku ıkı gun boyunca uyku uyamadım