selam kızlar, ben hamileliğimin ilk aylarında gözümden bişey uçuşmasıyla göz doktoruna gitmiştim ve kafaiçi basıncı yükselip gözümde bi damarın ödem yaptığını söylemişti. nöroloji ye yolladı ama sonra belden su çekme vs önerdiler bakmak için, vazgeçmiştim ve yok oldu çok şükür o uçuşan şey de. şimdi 33.haftaya giricem gözümde biraz kendimi sıksam ağlarsam vs hep böyle damarları görürüm biraz anlatabiliyorumdur inşallah sanki damar atıyor baktığım yerde. gözümün üstünde de bikaç gündür ağrı var göz doktoru na gideceğim ama normal doğumu imkansız kılan bişey mi bu duyan yaşayan varmı? :(