DeryaSalih Ikinciyibekliyorum hayırlısı olsun inşaAllah biz de 15+3 üz sabah doktora gidicez öğrenirim inşaAllah 😊
Ikinciyibekliyorum FatoAYKurt sagolasin canim allah razı olsun . Eminim cok güzel duygudur rabbim o günleride gostersin insallah ❣😍🤗
Ikinciyibekliyorum DeryaSalih bizimki hemen göstermedi cimcime doktor baya uğraştı ultrasonla. Hareket etmeye başlayınca açtı bacağını 🤣
Ikinciyibekliyorum DeryaSalih Valla hiç bilmiyorum ki. Bende öyle dedim keşke çikolata yeseydin diye doktorda saglikli ya bırak cinsiyeti daha sonrada öğreniriz dedi 🙂 yani ultrasonla organlarına bakti kafa boyuna hepsi cok guzel dedi tam haftasında dedi . Allahima hamd olsun 🙏
Ikinciyibekliyorum Tekmen18 tesekkur ederim rabbim isteyen herkeze versin insallah 🙂 yok hic tahmin yapmadı benim doktorum 14. Haftadan sonra dedi ben hem ilac yazdırmaya gittim hemde rutin kontrolüm vardi dun.
Misozturk Bizde 15+5 iz ve yarin esimle tanisma yildonumumuzun 9.yili esim unutmustur ama doktor kontrolumu yarina aldim cinsiyetini insallah gosterir.guzel bi hediye olur bize 😍😍
Ikinciyibekliyorum Misozturk ayy ne mutlu sizlere nice seneleriniz olsun inşallah🙂 insallah gösterir cunku cinsiyet kesinleşiyor bu haftalarda ama bizim cimcimenin ayaklari kapalıydı ultrasonla durttu doktor rahatsiz ettik azcik 🙂
Misozturk Ikinciyibekliyorum cook tesekkurler😄insallah ya sadece ben degil aslinda tum aile bekliyor.. herkes soruyor artik bende su olcak demek istiyorum 😀😀