Canım beyaz soğan kullanıyorsun orta boy. Su ise Klorsuz su olmalı.
Sabah-akşam aç karnına olunmalı. Hmen hemen 2 bardağa yakın su koyuyosun ufak tencereye. Kaynamaya başlayınca soğanı soyup 4e bölüp içine atıyorsun. Başında bekle. 5 dakikayı geçmesin. Sonra 1 bardağa suyunu süzüp içiyosun. Ilıktan sıcak olması lazm. Yani içilecek derecede sıcaklık şart. Soğuk veya ılık fayda vermez.
Detaylar için youtube.den ibrahim saraçoğlu soğan kürünü izleyebilirsin