Sahraelif Adet biteceğine yakın sol kasığım ver belim çok Ağrı'yor sanki sol tarafıma iğne yapılmış gibi oldu böyle yaşayıp sebebini bilen var mı (bu arada klomen içiyorum 2. Ayım bundan olur mu)
Aysegulum27_ Sahraelif sol taraftaki yumurtaların büyüyüp gelişiyor demekki klomen zaten bu işe yarıyor.
Muciiizeemm Sahraelif ağrın varsa yumurtam büyüdüğü için. Ben femara kullanırken kasık ağrısından duvarları tırmalamıştım😒 ve ne tarafım ağrıdıysa ordan yumurta büyümüştü. Diğer ay kullandığımda hiç ağrım olmamstı o ay büyümemişti mesela
Sahraelif Muciiizeemm aynı Ağrı'yı ilaç kullanmadan 1 gün öncede hissetim ama çok uzun sürmedi ilacın 2. Yani dün akşam çok uzun ve Şidetli ağrıdı inşaAllah ilaçtadır