Bende kendimi sartlamis gibi daha 6 haftalıkken resmen kendimi savurarak döner yada sirt üstü yatardım 😂😂 ilk zamanlarda derdim yine ayni sekilde uyursam cocuga zarar vericem ama malesef öyle olmuyormus kaplumbaga gibi dönüyorum cok yavas ve sırt ustu hic yatamıyorum.. ilk zamanlar rahat rahat yatin 5 ay ve sonrası zor sanırım ağırlastikca dönmek bile cok zor sagim uyusunca soluma dönmek bile eziyet gibi geliyor 😏