Likya Bugün 2-3 saat aralıklarla çok küçükte olsa kahverengi leke geldi akıntı ile karışık ama sümüksü değil biraz katıydı. Nişan olabilir mi biraz heyecanlandım ve normal akintim bugün biraz daha fazlaydı 😊😊😊 bilenler beni aydınlatabilir mii 39+2 yim
Damla________ Likya büyük ihtimal benimde öyle olmustu nst de sancı çıktı ama hissetmiyordum birkaç saat sonra epey hissettim sabahı doğum oldu
Aslannn Olabilir canim..benim bundan önceki dogumum da normal akıntı şeklindeydi nişan..sümüksü diil..
Likya Aslannn bugün beyaz akintim her zamankinden daha fazlaydı ama az önce postu açtıktan sonra tekrar kahverengi akıntı geldi biraz heyecanlandım ama umutlanmakla istemiyorum tabi 😊
Aslannn Likya nişandan sonra benim birkaç saat sonra sancılarım başlamıştı..sende takip et canim..bir avazda kurtulursun ins