sonsuzask 32+3 ün hiç ödemim olmadı şükür derken bu sabah kütük gibi bir el ayak şişmesi ile kalktım. Gitmesi için neler yapabilirim?
Zehra321 sonsuzask ay oluyor valla eşimle sok olduk 2 gün önce ayağımı o halde görünce 🥱 Ama tuza daha da dikkat ettim bide su içmeye daha çok özen gösterdim. İki günde indi o şişlik. Suan daha az var
KubrAbdullahh sonsuzask yediklerinden olmuştur canım turşu veya tuzlu bi yemek yedysen hamur işi yedysen onkardan olmuştur
Mom2892 sonsuzask aynı günlerdeyiz benim de bikaç gündür elim ayağım şişiyor sabahları özellikle. bol su sıfır tuz diyor doktor ebe hemşireler
Melisbol sonsuzask bende 33. Haftadym suan ve bu aksambirden ayaklarim ayak bileklerim sisti soktayim hic odemim sisligim yok diordum🤦🏻♀️
sonsuzask KubrAbdullahh turşu ve tuzlu kesinlikle yemiyorum,hareketsizlik oldu 2 gün, karbonhidrat li yedim evet ondan olabilir belki
sonsuzask Mom2892 gebelik zehirlenmesi olayından korkuyorum,bir kaç gece de karın ağrısı da mevcut,yarın normale dönmezsem hemen Dr gitmeyi düşünüyorum.tansiyon takibi yapicam,çünkü 4 kilo almışım imkansız yani 3 haftada bu kilo
Mom2892 sonsuzask son dönemde kilo hızlı alınabilir ama önlem alın tabiki. tansiyonunuza bakın notmalse ve el ayak şişmesi gün içinde geçiyor sabah ve geceleri oluyosa normal demişti bana ebe hemsire. tansiyonunuz 14/9 ve üzerine cikarsa gidin mutlaka ama paniklemeyn normaldir olabilir şişmeler
Seferdeniz1 sonsuzask şimdi uyandım aynı şekilde elim çok şişmiş ya ne yapmamız lazım boğum boğum hareket etmek zorluyor