sibel-ersin12 Serap0733 Yurt dışında yaşıyorum, eve geldikten sonra daha çok arttı sancılarım, suyu patlaması diye mi artık bilmiyorum çok ağrım var
Bsrbkts Gebe eğitiminde 2durumda hastaneye vakit kaybetmeden gelmemi söylemişlerdi 1.si sancın 4dk ya düştüğünde 2.si suyun geldiğinde Sızın de 4dk altına düştüyse tekrar gidin derim
sibel-ersin12 Bsrbkts Bu sabah yine gittim, sancılarım iki katına çıktı ama açılma yok diye eve gönderdiler, Allah kurtarsa bir an önce 😢
Zhrnz sibel-ersin12 hangi ulkedesin bilmiyorum ama Almanyada sancin varsa acilma yoksa dahi kendi isteginle suni sanci isteyebilirsin suni.dedigim fitil yerlesririyolar rahim agzina yumusatip acilmayi sagliyor
molsalkim Bol bol haraket et eğil kalk sıcak su ile duş al hatt yapabilirsen perine masajı yap yapamazsan halis zeytinyağı pamuğa döküp özel bölgene koy hurman varsa hurma yiyenilirsin Rabbim yardımcın olsun