Merveeex Kızlar 37+2 gunluk gebeyim bugun biraz dısarı falan cıktım yoruldum suan karnımın altı sızlıyor agrı değil sızı su dökğlmğştw ya mıs gibi. İlk defa oldu böyle normal mi sizce??