Kızlar merhaba. Belki hatırlayan vardır ben geçen ay 20’sinde kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay tekrar hamileyim hamdolsun. (5+5’teyim) ama 2 gündür acayip göğüs hassasiyetim başladı. Normalde hep adetten önce olurdu böyle. Gebelikte ilk kez meme hassasiyeti yaşıyorum. Böyle bir şey yaşayan var mi? Normal mi bu? Kusura bakmayın ilk kimyasal olunca bu ay tedirginim. Sevgiler ❤️