Kızlar bende yeni katıldım araniza 2 buçuk yaşında oğlum var şimdi ikinciye hamileyim nu ay ovulosyon testi yapmistim adetime 2 gün var sabah test yaptım çıktı bugünde kan verdim 101 cıktı dusukmu kızlar değerim sizin değerlerinizde boyleymiydi konuşalım mı biraz 🤗