Herkese mutlu akşamlar arkadaşlar. 18 haftalık hamileyim çok aşırı bir kilo almadım ama sorun şu zaten çok aşırı kiloyla hamile kaldım 115 kilo gibi hamile kaldım 119 kiloyum bu sizce normal mi gidiyor ve korkuyorum bir anda cok alırsam normal doğum yapamam diye drvlet hastanesinde bir hemşire dedi ki bu kiloyla seni kimse doğurtmak istemez tansiyonun aşırı çıkar açıkta kalcaksın kilo ver falan dedi çok moralim bozuldu kilolu hamile kalanlar ve doğum yapanlar var mı kızlar aranızda :(