Buse91 Kızlar bugün indirimde baya uyguna geldi ana kucağıyla birlikte satış danışmanıda baya övdü aldık. Kullanan var mı? Memnun musunuz?
Nurhan54 Buse91 o arabayi cok begeniyordum ama bir magaza baya sikayti olan bir araba dendi bilmiyorum o arabayi satmadigi icin oyle dedi bilmiyorum gercekten oyle de oyle dedi ama oyle dei umatim anlatabilmisimdir😂
Ygmrr Buse91 bebek icin cok konforlu ,sürüşü cok rahat ,arabanizda varsa eger dogru tercih olmus çünkü tek dezavantaji biraz agir olmasi
Buse91 Nurhan54 satış danışmanı eşimin eski personeli en az şikayet aldığımız araba isterseniz göstereyim dedi bilemedim😅🤷♀️
Nurhan54 Buse91 bilmiyorum artik canim hatta benim dedigim magza genc bebe sakaryada asiri sikayet oldugu icin o urunu satmuykruz dediler
Buse91 Nurhan54 netten araştırdığım kadarıyla da çok şikayet görmedim ben bakalım deneyimleyip görücez artık😊 teşekkür ederim🙏
Esraorhan Nurhan54 genç bebe joie satmıyor benimde bildiğim, bide satış danışmanları prim usulu çalışıyor herhalde, zor çıktım mağazadan haftasonu satın almadan 😄
Nurhan54 Buse91 analdim canim insllah pisman olmassin zaten dedigim gibi belkide kendi satmadigi ivinde kotiluyor olabikir uoksa bede onu cok begeniyordum hatta alacaktim
Buse91 Deletedmom317 bebek arabası ve ana kucağını birlikte 1630 tl’ye aldık. İkisinin indirimsiz fiyatı 2550 tl. 950 tl gibi bi indirim oldu😇
Buse91 Deletedmom317 şimdi baktım sadece bebek arabasını 1277 tlye almışız ana kucağıda 350 tl’ye düşmüş😊
Buse91 Ygmrr evet biraz ağır doğru söylüyorsunuz.apartmanımda büyük asansör ve arabam olmasına güvendim biraz 🙂 Çok teşekkür ederim🙏😇
Ygmrr Buse91 o zman sorun olmaz o durum,cok rahat kullanimi cift yönlü ,sepeti genis ,bir cok artisi var ,gule gule kullanin