Bugün sabah aç karnına hastaneye gittim.sabah doktorum beni yönlendirdi.Labaratuvarda ilk önce kan verdim sonra bana hemşire 15 dk içinde glikozlu içeceği içmemi söyledi içtikten sonra 1 saat tuttular 2. Kanı verdim .sonra 1 saat sonra tekrar kan verdim ve bitti.
1-75 MG Yükleme yapıldı
2-Elmalı tadı kötü değildi (tatlı şerbeti gibi)
3-Doktorumla şeker yüklemesi konusunda ilk ben konuştum erkenden, ben istedim ilk çünkü ailemde şeker var.(Doktorum da hafta gelince yapacağımızı söylemişti)
4-Kesinlikle yapılması gerekli iyice araştırın lütfen basit bir kanverme şerbet içme olayını abartmayalım.
ÇOK ŞÜKÜR ÇIKMADI ŞEKER 🖒🖒🖒🖒🖒