Merhaba kızlar
İyi akşamlar herkese, biz eşimle 8-9 aldır korunmuyorduk polikistik överim vardı ve çocuğunuz olmuyordu Dr gidip ilaç olarak folik asite basladim ve bide ilthap ilacı fitil yaptım. Sonrasında hamile kaldım..
Fakat bıgun öğrendim ki tek kese varmış yani tek yumurta ikizi.. şoktayım nasıl bakacağım. Asıl doğuracağım, nasıl büyüteceğim bilmiyorum
İkiz anneleri lütfen cevaplayabilir
Beni neler bekliyor ?
Tüm gün ağladım hiçbirşey yiyemedim Rabbime şükürler olsun ikiz olmasından mutluyum ama sanki hiçbirşey yolunda gitmeyecek gibi korkularım var.psikoljik çok etkilendim hayla kabullenemiyorum kalplerini duyduğum halde çok kötüyüm :(
Desteğinize ihtiyacım var kızlar
Sevgiler hepinize
Not lütfen çocuğu olmayanlar yanlış anlamasın o süreçten bende geçtim çok uğraştım sizi çok iyi anlıyorum ama .. gerçekten nasıl yapacağım duygusu insana bunalrı yazdırıyor.. bende insanım haliyle korkuyorum lütfen anlayışla karşılayın..